Viktiga tankar
- Christina Schollin

- 1 juni 2020
- 1 min läsning
Det kom ett brev från min kära väninna Helena i Florida. Naturligtvis vill jag dela med mig av hennes tankar. Vi behöver läsa – om och om igen – hur vi skall förhålla oss till den verklighet som ibland ter sig mer och mer overklig!
Hoppas att det är OK att det är på engelska!





Kommentarer