top of page

Tisdags- TV med Wahlgrens igen!

I kväll kl 20 på TV3 är det ”Sommartider” igen.

IMG_1326
IMG_0293

Då får ni antagligen se denna scen, där familjen spelar TP – och det går som det går!

IMG_1299

 Linus och Henrik är ju också med! Mycket nöje – säger vi!

wpid-IMG_20131104_065528

Kl 21 är det ”Fest hos Bagge-Wahlgren” på 7:an.

wpid-IMG_20131105_094614

Det blir säkert lika roligt som föregående avsnitt!

Dagens visdomsord är ett Christina-hjärta – som ni kan beställa på web-shopen!

Skanna 1240
 
 
 

Kommentarer


bottom of page