SVT Morgonstudion
- Christina Schollin

- 13 juni 2018
- 1 min läsning
Tidigt, tidigt i morse kom det en taxi för att hämta upp mig till SVT och Morgonstudion.

I sminket …………


Där blev jag intervjuad av dessa trevliga programledare. Ämnet var: Hur är det att bli gammal.
Någon som såg programmet? Vore kul att höra vad ni tycker!
SVTplay och klicka på Morgonstudion.
Du kan titta på det HÄR



Kommentarer