top of page

Pernilla och Cornelis

Jag fick en kommentar från mitt senaste inlägg med Pernilla och Hans´ TV-inspelning, där de sjöng bl.a ”Det går en dans på Sunnanö”. Insändaren tyckte att just denna inspelning med Pernilla och Cornelius, var ”Galet Bra”. Det tycker jag också – så varsågoda!


 
 
 

Kommentarer


bottom of page