Pernilla och Cornelis
- Christina Schollin

- 15 apr. 2016
- 1 min läsning
Jag fick en kommentar från mitt senaste inlägg med Pernilla och Hans´ TV-inspelning, där de sjöng bl.a ”Det går en dans på Sunnanö”. Insändaren tyckte att just denna inspelning med Pernilla och Cornelius, var ”Galet Bra”. Det tycker jag också – så varsågoda!



Kommentarer