top of page

Nostalgi i Gamla Stan!

Förra veckan blev det nostalgi på hög nivå när jag besökte Gamla stan, där jag hade min butik, Christinas Bod och Salong, i över 20 års tid. Idag var det istället byggnadsställningar vid butiken och vid restaurangen mittemot.

Här har ni bilder på mig utanför butiken, som låg på Storkyrkobrinken 11 och blev en stor succé. Den blev en turistattraktion som lockade mängder av turister som kom i busslaster. I butiken sålde jag allt från porslin till tavlor och änglar.

Så här såg det ut i butiken som låg. Håll koll på mina sociala medier, där kommer det fler inlägg med bilder från den lyckliga tiden då jag drev butiken.

 
 
 

Kommentarer


bottom of page