top of page

Mitt spanska Tacktal i Kommunalhuset i Nerja.!!!!!

Hej – Kära ni – mina blogg-läsare – och Hola – amigos en Nerja!

Ojojojoj!!!!!                  Jag lyckades!!!!

Att föra över en video-inspelning från mobilen till Youtube – och sedan hit till min blogg!!!!!          

Det är den videon som Hans filmade när jag höll mitt tacktal på spanska inför spanska politiker och borgmästare och Honoratiores i Kommunalhuset i Nerja – då jag mottog ett mycket hedersamt pris och utmärkelse där i torsdag. Utmärkelsen fick jag för att jag betytt mycket för turism-näringen i Nerja! Se mitt föregående inlägg med bilder från dagen! 

Ni måste klicka på ”Blogg” för att få se videon!

Varsågoda!


Kommentera gärna i kommentarsfältet – så jag får veta vad ni tycker!    

Solvarma hälsningar från Christina.

 
 
 

Kommentarer


bottom of page