Mitt spanska Tacktal i Kommunalhuset i Nerja.!!!!!
- Christina Schollin

- 3 okt. 2018
- 1 min läsning
Hej – Kära ni – mina blogg-läsare – och Hola – amigos en Nerja!
Ojojojoj!!!!! Jag lyckades!!!!
Att föra över en video-inspelning från mobilen till Youtube – och sedan hit till min blogg!!!!!
Det är den videon som Hans filmade när jag höll mitt tacktal på spanska inför spanska politiker och borgmästare och Honoratiores i Kommunalhuset i Nerja – då jag mottog ett mycket hedersamt pris och utmärkelse där i torsdag. Utmärkelsen fick jag för att jag betytt mycket för turism-näringen i Nerja! Se mitt föregående inlägg med bilder från dagen!
Ni måste klicka på ”Blogg” för att få se videon!
Varsågoda!
Kommentera gärna i kommentarsfältet – så jag får veta vad ni tycker!
Solvarma hälsningar från Christina.



Kommentarer