top of page

Lill-Babs i Spanien

Häromdagen uppträdde Lill-Babs i Spanien – och naturligtvis åkte jag hela vägen från lilla Nerja för att se min kära väninna Barbro, som uppträdde på Casinot i Torrequebrada, bortanför Malaga.

SAM_4472

 Här tackar jag Barbro efter ett fantastiskt fint framträdande!

Lill-Babs 2
SAM_4458

 Förberedelser inför kvällen: Vilken klädsel skall jag ha? Den här, eller …..

IMG_6058

 ……. den här? Det blev den turkosa— och

SAM_4463

 …så måste jag ju ”sätta på mig ett ansikte”, när man nu skall iväg på evenemang!

IMG_6077

Vi åkte en liten minibuss – 9 stycken från Nerja för att titta på Lill-Babs.

IMG_6073

Trevlig buss-resa – och minsann kom det inte fram en flaska cava också!

IMG_6070

Marguerite tittar fram.

IMG_6085

Vi fick ett bra bord nära scenen. Förväntansfulla inför showen…..

IMG_6079
IMG_6080

   Jag skålade med bekanta som var där …….

IMG_6088

 Träffade trevliga Lisbeth Jönis innan showen.      Och Monica Silverstrand, som hade arrangerat allt – och dessutom agerade ”förband” till Barbro och sjöng så fint!

IMG_6089
IMG_6090

Bröderna Björkman på tidningen Sydkusten, som lagt ut en video på Face-book: sydkusten.es.   Varsågoda: Här är Lill-Babs:


Lill-Babs i Spanien

Fantastiska Benneth Fagerlund ackompanjerade Barbro – och sjöng också tillsammans med henne.  

IMG_6107

Naturligtvis letade hon upp en ”Klas-Göran” i publiken!

IMG_6116

 Bengt Sändh, som bor på sydkusten, kom upp och tackade.

IMG_6120

Och efteråt blev det autograf-skrivning och skivsignering! Jag fick med mig ett exemplar hem av denna fina skiva med en fin artist med ett stort hjärta!

Tack Barbro – för att du fortfarande har så mycket att ge – och dela med dig av, till en publik, som ÄLSKAR DIG!!!!!

Dagens Louise L Hay-affirmationer får ni här:

Mars månad: 1:a Mars

Skanna 2281
 
 
 

Kommentarer


bottom of page