top of page

Hälsodagen med 1,6-miljonerklubben

IMG_2180

Jag – som är med i Kärntruppen i 1,6miljoner-klubben – var naturligtvis med på Hälsodagen  som 1,6 och 2,6-miljonerklubben anordnar varje år på Gärdet! Härligt med massor med tjejer och en och annan kille, som gympar , dansar och går en promenad-slinga och får olika MÅ-BRA-tips. Jag värvade två väninnor till klubben – och det känns så bra att vara med och arbeta för kvinnors hälsa! Det är ju det jag gör med min nya verksamhet i Gamla Stan också – sprider MÅ BRA-Budskap, där jag också samarbetar med ”Änglar”, som hyr in sig och ger olika typer av MÅBRA-behandlingar.

IMG_2187

 Ett härligt gäng med Lena Adelsson och Marie Mian i förgrunden kommer loss

IMG_2190

 och naturligtvis allas vår mentor och initiativtagare till klubben: Alexandra Charles.

IMG_2192

 Vi kunde glädja oss åt vackert väder och det var först när alla aktiviteter var över, som det kom några regndroppar.

IMG_2193

 Helena och jag tyckte det var härligt att shaka loss ordentligt

IMG_2197
IMG_2210

Och efteråt var det fantastiskt skönt att få rygg- och nack-masage av Alex & Kirsti!

IMG_2201
IMG_2202

Allt medan min underbara väninna Susan Lanefelt fortsatte med att peppa tjejerna med sin  härliga energi.

IMG_2199

Lena och Helena och jag som stod i ett av tälten och delade ut vår information om vårt gemensamma projekt ”Änglar finns!” – hoppas nu att många fått inspiration och information, så att vi får många bokningar till ”MÅBRA-OASEN” – ”Änglar finns” på Storkyrkobrinken 9 i Gamla Stan.

Välkomna säger vi till alla som vill MÅ BRA!

Dagens visdomsord:

Woman are Angels









 
 
 

Kommentarer


bottom of page