top of page

Gamla Stan. Tiden går! Bilder från min tid som Bod-Madame!

Här är några bilder från min tid som BodMadame i Gamla Stan:

IMG_0955
IMG_0958

Min Lilla Bod 1996:Storkyrkobrinken 10.  Min Lilla Bod & Salong 1998 Storkyrkobrinken 11

IMG_0957

Christina´S Bod & Salong   2006

Här finns det möjlighet att få Må Bra-behandlingar: Massage och ansiktsbehandling och andra Må Bra-behandlingar. Mera information kommer senare!

Christina´S Bod & Salong 2010

ChristinaSchollin2912

”Änglar finns!” i Christina´S Bod & Salong, Storkyrkobrinken 9. 2013

 
 
 

Kommentarer


bottom of page