top of page

En rosa Porche!

Det är minsann inte varje dag man blir hämtad på Arlanda och skjutsats hem i en rosa Porsche. Men i går hände det!

Hans och jag flög från Spanien och kom till Arlanda med massor av bagage eftersom vi skall vara hemma i Sverige hela sommaren.

Wahlgrens värld var naturligtvis på plats för att föreviga detta celebra tillfälle!


…..och där stod den: Den rosa Porchen från Cuvée Madame ………..

……som skulle köras av dessa trevliga killar – Love och Tore,

…… för det var minsann inte bara en utan TVÅ rosa Porchrar som körde oss hem. Den ena satt vi i – Hans och jag – och drack rosévin från Cuvée Madame. I Den andra fanns allt vårt bagage.

Jag säger TACK, TACK, TACK till Cuvée Madame och en sak är säker:    Den firman kommer jag att anlita fler gånger!!!

 
 
 

Kommentarer


bottom of page