Dag 85. Dag 3 ombord: Haiti – playadag
- Christina Schollin

- 3 nov. 2017
- 1 min läsning



Välkomst-komittén körde runt på vatten-scootrar och vinkade!


Nu går vi iland på Haiti!




……… För en playa-dag….










Lunch på Haiti.



….…. åh – jag som ÄLSKAR fjärilar!

En pina-colada innan ombords-stigning var inte fel!

På kvällen blev det en samvaro i en av barerna ………..

Dessa trevliga herrar ville fotograferas tillsammans med mig – eftersom jag är deras IDOL!. Gulligt – tycker jag.

Nu – godnatt! I morgon Jamaica.




Kommentarer