top of page

Dag 85. Dag 3 ombord: Haiti – playadag

Välkomst-komittén körde runt på vatten-scootrar och vinkade!

Nu går vi iland på Haiti!

……… För en playa-dag….

Lunch på Haiti.

….…. åh – jag som ÄLSKAR fjärilar!

En pina-colada innan ombords-stigning var inte fel!

På kvällen blev det en samvaro i en av barerna ………..

Dessa trevliga herrar ville fotograferas tillsammans med mig – eftersom jag är deras IDOL!. Gulligt – tycker jag.

Nu – godnatt! I morgon Jamaica.

 
 
 

Kommentarer


bottom of page