top of page

Christina + Hans = sant i 61 år

Christina + Hans = sant i 61 år!

I dag för 61 år sedan träffades Hans och jag. Det är värt att fira – varsågoda en bild-kavalkad!

CHRISTINA + HANS = SANT!                                                                                        TACK FÖR VÅRA 61 ÅR TILLSAMMANS!

____________________________________________________________________________

16 April 1957: 

_____________________________________________________________________________

”Den främmande gästen” på Skansen. 1957

_____________________________________________________________________________

Filmen ”Raggare” 1957.

_____________________________________________________________________________

”Herr Lyckes goda vin” på Parkteatern 1958

_____________________________________________________________________________

Dramaten-elever 1958

_____________________________________________________________________________

Lotterivägen 21 i Hägersten.

_____________________________________________________________________________

Förlovning 1959:

_____________________________________________________________________________

22 December 1962: Vigsel i Boo kyrka på Värmdö.

____________________________________________________________________________

Villa Björkhaga på Värmdö 1963.

_____________________________________________________________________________


Niclas 1965.


Hagge Geigerts revy Göteborg 1975


1977 Bachi Wapen ”Du och jag”.


1977 Charleys tant

”Pippi Långstrump” på Folkan. 1988

_____________________________________________________________________________

”Emil i Lönneberga” 1985

Silverbröllop 22 December 1987.

Christina 50 år

”Bröderna Lejonhjärta” 1987.

”Bröderna Lejonhjärta” i Moskva.

Pernilla och Emilios bröllop 

Christina 60 år

_____________________________________________________________________________

Hans och jag har gemensam 70-årsfest sommaren. 2007.

_____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

Kungamedaljen: ”Literis et Artibus”  2014


Mauritzius 2016

Midsommar 2016

Spanien -bilder:

Foto: Peter Knutsson 2014.

Christinas 75-års-dag i Nerja.

16 April 2017 firar vi 60 år tillsammans!



. Bokmärk

.

9 REAKTION PÅ “CHRISTINA + HANS = SANT I 60 ÅR!”

Sara

den

  • skrev: Redigera Jag måste bara säga att ni är så himla underbara och en STOR inspiration iallafall för mig! Jag älskar er som skådespelare och allt ni gjort och har gjort! Helt fantastiska är ni och jag blir varm i hjärtat av att se den fina kärleken ni förmedlar! ❤ Ni är grymma och blir jag hälften så grym som ni ska jag vara glad för det! ? Svara ↓

Madeleine

skrev: Redigera Otroligt mysiga människor verkar ni vara både du och Hans och resten av er familj. Grattis till era 60 år och önskar er många fler fina år tillsammans ? Svara ↓

Carina

den

skrev: Redigera Stort Grattis till Er båda ! Vilken resa Ni har gjort tillsammans i så många underbara år ! Två stora skådespelare som fortfarande förmedlar och inspirerar ! Er kärlek har smittat av sig till Era underbara barn och barnbarn med familjer ! Ni är en stor Stjärnfamilj med stora Hjärtan ! Önskar Er många år till med kärlek ! Svara ↓

E


  • skrev: Redigera Vilka härliga bilder! Vilken kärlek! Bra jobbat, 60år tillsammans!!!! Ni borde skriva era bästa relationstips! På bilden när Hans har Peter på axlarna är han superlik Tim! Svara ↓

skrev: Redigera Wow vilket bildspel! Tack för visningen. Mycket roligt att få dyka in i ert album. Vackraste paret Ever ? Svara ↓

Mia

skrev: Redigera Vilken fantastisk bildkavalkad! Ni är så fina, stort grattis till era 60 år! Svara ↓

Kallima

den

skrev: Redigera Grattis Hans och Christina till era 60 år tillsammans. Ni är ett så fint och gulligt par, jag önskar er många fortsatta härliga lyckliga år tillsammans ♡ Underbara bilder på er och hela familjen! ♡ Puss & Kram ♡ Svara ↓


Angelica

skrev:



Tusen tack för detta vackra och personliga bildspel, så vackert liv ni haft ihop ? Ni är en enorm inspration till mitt liv ? Stor kram från Angelica, Jönköping


Monica

den

  • skrev: Redigera Helt underbart vilka människor ni är? Ni har hållit ihop vilken trygghet för era barn? Skulle önska att alla kunde vara nöjda med vad dom har och hålla ihop som ni har gjort? Stort grattis till er Svara ↓

Kommentera

Kommentar

Meddela mig om nya kommentarer via e-post.

Meddela mig om nya inlägg via e-post.

 
 
 

Kommentarer


bottom of page