Argentina 1966. Filmfestival i Mar del Plata.
- Christina Schollin

- 11 maj 2019
- 1 min läsning
Jag fick mottaga ett pris som bästa skådespelerska på filmfestivalen i Mar del Plata i Argentina. Året var 1966.
Jag kommer att berätta om den händelsen i min bok, som jag just nu inlett slutfasen av arbetet med.
Redan nu kan ni få se ett litet video-klipp, som jag hittade på You-tube och några bilder från Festivalen.
Varsågoda:


















Kommentarer