Alla Hjärtans Dag
- Christina Schollin

- 14 feb. 2014
- 1 min läsning
Jag älskar att dela med mig! Och i dag – på Alla Hjärtans Dag – så delar jag med mig av hjärtan till mina vänner – och även till er, som är mina blogg-vänner:
Kom ihåg att bästa sättet att få en vän – är att vara en!
Skaffa dig ett yrke som du älskar – så behöver du inte arbeta en enda dag i ditt liv!
Det finaste du kan ge till andra – är dig själv!
Och – det viktigaste av allt: Älska dig själv!!! För du kan aldrig älska någon annan – om du inte älskar dig själv!
Louise L Hay-affirmationer:
12:e Februari:
13:e Februari
14.e Februari:














Kommentarer