Nicke och Moije är tillbaka!
- Christina Schollin

- 13 maj 2020
- 1 min läsning
Tjaba Tjena Hallå – alla ni som älskat Nicke och Moije – och Nicke och Nilla! Här är ett glädjebesked: Nicke och Moije är tillbaka.!!!!!°
Jag är alldeles extra glad att kunna dela med mig av dessa glädjespridare här i min blogg. Och alldeles extra glad är jag naturligtvis för att Nicke är min älskade son, som jag är så stolt över.
Det här behöver alla just nu – både unga gamla och barn.
Varsågoda – här är ett smakprov:
Nicke & Moije har en youtube-kanal där du hittar flera av deras härliga låtar. Glädje för alla – stora som små!

HAHAHA!!! JAG TROR ATT ETT NYTT ORD ÄR UPPFUNNET: PREMINUMERA!!!!!
I ALLA FALL – GÅ IN PÅ YOU-TUBE! HA EN HÄRLIG GLÄDJE-UPPLEVELSE MED NICKE & MOIJE!



Kommentarer