top of page

Må-Bra-resa till Nerja: Love Yourself.

Nu är vi i Nerja där jag, Helena och Marianne arrangerar en Må Bra-resa: Love Yourself! Här startade vår resa:

IMG_5743

På väg mot Arlanda – och Spanien!!!

IMG_5739

Helena hämtade upp mig i bil – destination Arlanda


IMG_5744
IMG_5745

Marianne mötte upp på Arlanda – och vi hann med en middag innan flyget gick.

IMG_5747
IMG_5748

Vi skålade för en lyckad Må Bra satsning!


20 personer har bokat in sig – och vi ser fram emot att träffa alla i morgon.

FullSizeRender

Vi delade buss med Magnus och Eva som driver hotellet, där deltagarna skall bo.

Christina playan

Dag 2 blev det playa-dag: Lunch på Playa & Sol.

Helena o Marianne
lenguado

Lenguadon är fantastisk där!


 Vid lunchen tillslöt goda vännerna Maggie och Hinke!

FullSizeRender (1)
Disktrasor

Helena och Marianne fick wettextrasor i present av mig, eftersom dom skall laga alla råfood-luncher.                                                                                                            I morgon startar programmet med morgon-yoga, frukost och guidning i Nerja, där jag lovat att visa den underbara lilla staden och dess sevärdheter.

 
 
 

Kommentarer


bottom of page