LEV MEDAN TID ÄR!
- Christina Schollin

- 7 juli 2018
- 1 min läsning
Jag fortsätter att hitta video-inspelningar från förr på you-tube.
Den här sången sjöng jag i ett TV-program år 1981 : ”Sommar på Stenungsund”, där även en 14-årig Pernilla medverkade.
”Lev medan tid är” – med text av Staffan Götestam – tycker jag är en alldeles utmärkt sång att dela med mig av just nu!
LEV MEDAN TID ÄR!





Kommentarer