top of page

Let´s dance -i kväll igen!

I kväll håller vi alla tummar och tår för att Benjamin skall hålla nerverna i kontroll – och dansa Rumba så bra som bara han kan – i Let´s Dance på TV!

cd960bd5-7d07-4eb1-9a84-fb24326b1474
600-23
600-81

Enhandsvolt!!!!

20140308-032045
20140301-192113
600-91
secondColumn-16x9-1
20140329-132209
IMG_6353
eca7eced-3bb8-46cf-8ea1-ee7e78f334c1
600-26

Mormor och Morfar var på plats i TV-studion

IMG_6611
IMG_6618

Och fick se när han fick stående ovationer – och full pott av Juryn!!!!!

IMG_6619
600-11

Och Benjamin och Sigrid blev så här glada!

2188050

Här får ni några bakåt-bilder på Benjamin – fram till i dag:

20140214-155801
secondColumn-16x9-4

Här vann han ”Lilla Melodifestivalen” med en egen låt: ”Hej Sofia”!

secondColumn-16x9-3
Theo o Benjamin

Benjamin med sin lillebror Theo

Benjamin o Bianca

Och med storasyster Bianca.

O

secondColumn-16x9
20140214-155755

Benjamin skulle ha kommit till oss i Spanien på påsklovet – biljetterna fixades till honom och hans kompis Eric! – men det var INNAN Let´s Dance – och nu hoppas vi naturligtvis att han inte ska kunna utnyttja biljetterna! Utan att han får fortsätta dansa vidare på TV! Vi hoppas nu att alla som tycker att han dansar bra, RÖSTAR på honom!!! Det är lätt hänt att alla tycker – ja men han sitter så säkert så honom behöver vi inte rösta på – och så kanske han står där med dåliga poäng!!! 

Nu får vi vänta här i Spanien på att han ska kunna komma en annan gång. Det är så mysigt, när barnbarnen gästar oss!Här är några bilder från föregående år:

2012-04-03 Benjamin Spanien (4)
2012-04-03 Benjamin Spanien (2)
IMG_1902
Benjamin Nerja
Benjamin Nerja 2

Så – Benjamin!!! Önskar dig lycka till i kväll! Och gå ut på dans-golvet och – HA KUL!!!!

20140306-155504

Vem vet – kanske nästa ”Let´s dance”- stjärna blir lillebror Theo????!!!

IMG_2785

Dagens Louise L Hay-affirmationer:

April månad + 1/4:

Skanna 2501

2:a och 3:e April:

Skanna 2464

4/4:

Skanna 2502
 
 
 

Kommentarer


bottom of page