Jag och Lasse Lönndahl.
- Christina Schollin

- 20 maj 2017
- 1 min läsning
Såg ni det fina programmet om Lasse Lönndahl på TV i dag? Jag minns alla gånger vi jobbade tillsammans – och även umgicks privat. Denna video hittade jag på you-tube från 1961.
Underbart minne!



Kommentarer