top of page

Härliga familjedagar

HÄR KOMMER ETT KNIPPE BILDER SOM JAG KOPIERAT FRÅN PERNILLAS BLOGG. HENNES TEXT LIGGER EFTERÅT.

INSTÄMMER TILL FULLO MED PERNILLA: VI NJUTER AV ATT FÅ VARA TILLSAMMANS I DENNA UNDERBARTA SVENSKA SOMMAR.

c1c7b87c-0766-4a83-bb4f-6dd9aeb0753c.jpg
img_8708.jpg
40a3016f-e71d-4a42-92de-5e49d3ccaf34.jpg
img_8614.jpg
6d6c422f-37cb-4fde-a96a-7a1c014074f4.jpg
img_8635.jpg
img_8621.jpg
be447e5e-d76d-4545-ad67-24ded36ee832.jpg
275a89e9-eaac-43ea-9749-4cba53c0f11d.jpg
72100d5b-fa00-4ec2-ba91-7cefb89758b9.jpg
8fcdbb77-1907-41dd-948d-e428b88ff66e.jpg
ff3568c9-6985-4b46-8689-2316f1999c22.jpg
img_8730.jpg
25bd5203-8637-4a84-a3a3-906569b9f160.jpg
9bcbda03-2a43-4d12-b7fc-d4cf91284716.jpg
959b5a9d-d8a7-4dfc-80a4-4a00f2bb165a.jpg

Vilka dagar! Vilket väder!!! SOM jag har njutit de senaste dagarna!  Ledighet och högsommar med tryckande värme!   Vilken kombo!!Tillbringat en hel del av dessa dagar ute i mitt barndomshem hos mamma och pappa  – där poolen äntligen är ren och fin igen! Mesta tiden är vi dock nere vid vårt lilla brygghus.  Även min bror Peter har varit på besök från Dalarna!Lunch på byggan som Benjamin svängde ihop!Philipe och Bianca fick vi också med oss ut!Och vovvarna såklart!N.J.U.T.E.R!Vi har alla badat!Vi har legat och lyssnat på musik…!Och jag och Benjamin har grinat sönder, när vi lyssnade på musiken Bianca vill gå in i kyrkan till ,  den dagen hon gifter sig..!  ?? Alltså KOLLA på oss, haha! ?Vi har också grillat med mamma och pappa uppe vid vår vanliga grillplats vid poolen.Snygga bröder man ha ändå…!  ??Haha, så lika dom där två. Min äldsta och yngsta bror! ?

FLER BILDER KOMMER HÄR FRÅN MIG:

HANS OCH JAG ÄSKAR ATT VARA NERE VID SJÖN ……………….

.……….. OCH BADA I VÅR LILLA VIK !!!!!!

FAR OCH SON MÅLAR RÄCKENA UPPE PÅ ALTANEN

SÅ GULLIGT AV PETER ATT KOMMA FRÅN DALARNA FÖR ATT HJÄLPA TILL HÄR HEMMA!

SVENSKA SOMMAREN NÄR DEN ÄR SOM BÄST !!!!!!

 
 
 

Kommentarer


bottom of page