Benjamin i kväll i ”Let´s dance”.
- Christina Schollin

- 14 mars 2014
- 1 min läsning
I kväll sitter vi: Benjamins Mormor och Morfar i publiken i TV-studion och tittar på Let´s dance”! Han skall dansa en ”Paso double” – det tror jag kommer att passa honom perfekt!
Så här såg Benjamin och Sigrid ut i förra veckans slow-fox.
Som gav honom högsta poäng av juryn – igen!!!!!!
Här kan ni se honom dansa:
Återkommer med bilder och ”reportage” från kvällen!
Dagens Louise L Hay-affirmationer:
11:e och 12:e Mars:
13:e och 14:e Mars:







Kommentarer