top of page

Benjamin i kväll i ”Let´s dance”.

I kväll sitter vi: Benjamins Mormor och Morfar i publiken i TV-studion och tittar på Let´s dance”! Han skall dansa en ”Paso double” – det tror jag kommer att passa honom perfekt!

Så här såg Benjamin och Sigrid ut i förra veckans slow-fox.

20140308-032045
IMG_6262

Som gav honom högsta poäng av juryn – igen!!!!!!

Här kan ni se honom dansa:


Återkommer med bilder och ”reportage” från kvällen!

Dagens Louise L Hay-affirmationer:

11:e och 12:e Mars:

Skanna 2367

13:e och 14:e Mars:

Skanna 2368
 
 
 

Kommentarer


bottom of page