Benjamin i final i kväll!
- Christina Schollin

- 9 maj 2014
- 1 min läsning
I kväll sitter vi i publiken i TV-studion och upplever den magiska stämningen som det är att se alla dessa duktiga dansare live! Extra magiskt att vårt fina barnbarn Benjamin har dansat sig till en finalplats.
Let´s dance
Här är de två finalisterna, som just nu laddar upp för att dansa sina final-danser! Inga bittra konkurrenter – utan två som funnit varandra – och blivit kompisar, trots ålders-skillnaden!
Ni, som vill att Benjamin ska vinna – rösta, rösta! Det är era röster som räknas i kväll!!!











Kommentarer