top of page

Benjamin i Cancer-Galan på TV.

IMG_0499

Här är jag på väg i taxi till Circus där TV-Galan ”Tillsammans mot cancer” går av stapeln!

IMG_01291-910x899

Jag mötte upp Susanne som jag bjudit med som min gäst för kvällen!

IMG_0505
IMG_1108

Dagen till ära hade jag valt en Pernilla Wahlgren- klänning med poncho som jag använde som schal.

Vi bjöds på en fantastisk middag som vi avnjöt tillsammans med kära vänninan Alexandra Charles som bords-granne.

IMG_0516
IMG_0506
IMG_0522
IMG_0520
IMG_0525
IMG_0526

Mums!!!!


Benjamin tillsammans med värdinnorna Kristin och  Tilde  berättade om vad som skulle hända under kvällen!

IMG_1058
IMG_1051
IMG_1106

…. och Pernilla med Oliver….

IMG_0528
IMG_0530
IMG_0156-910x682

Galan avslutades med att Benjamin sjöng sin nyutkomna singel, som han kvällen till ära tillägnade sin Mormor:

Klicka på Pernillas länk så kan ni höra Benjamins sång.


Vi avslutade kvällen med en middag på Teater-grillen! En värdig final på en fin-fin kväll!!!

 
 
 

Kommentarer


bottom of page