top of page

Benjamin dansar vidare i kväll!

I kväll dansar Benjamin vidare i ”Let´s dance”!Till alla er, som inte haft möjlighet att se Benjamins dans  på TV förra veckan: Här får ni ett you-tube-klipp: Varsågoda!


Benjamin let´s Dance
20140221-180326
2188050

Benjamins syster Bianca fanns på plats och var världens stoltaste syrra – vilket hon dokumenterade i sin egen blogg: www.finest/Bianca Ingrossos blogg

20140302-030638

Benjamins flickvän Linnea satt också i TV-studion. Och Morbror Niclas satt också i publiken och var så stolt över att Benjamin överglänste bode honom och mamma Pernilla med sin dans! – Nästa vecka blir det Mormor och Morfar som sitter bland publiken – det skall bli härligt att se honom ”live”!

20140301-192113
20140301-192118
20140301-192106

Nu håller vi alla tummar för att han skall fortsätta sin ”seger-dans” och visa att förra gångens succé inte var en engångs-företeelse. Men vi, som känner Benjamin, vet ju att han går in för allt han gör till 100% – så det är bara att lita på att han klarar av nervpersen också!

Så här såg det ut när han och Sigrid repeterar sin Slowfox, som dom ska dansa i kväll.

1200-1
1200-2
1200

Och ni, som kan rösta: (vilket inte vi kan göra som befinner oss i Spanien!) – gör det! Om ni tycker att det är bra vill säga! Det är så lätt att man tänker: Nej, han sitter så säkert, så honom behöver vi inte rösta på! Och så – kanske han t.o.m. åker ut! Och alla undrar: Vad hände???? Så jag säger, som mamma Pernilla: RÖSTA!!!!!

Dagens Louise L Hay-information: (Vad kunde passa bättre än detta! Benjamin har – en harmonisk relation till sin familj!)

7:e Mars:

Skanna 2332
 
 
 

Kommentarer


bottom of page