Benjamin dansar vidare i kväll!
- Christina Schollin

- 7 mars 2014
- 1 min läsning
I kväll dansar Benjamin vidare i ”Let´s dance”!Till alla er, som inte haft möjlighet att se Benjamins dans på TV förra veckan: Här får ni ett you-tube-klipp: Varsågoda!
Benjamins syster Bianca fanns på plats och var världens stoltaste syrra – vilket hon dokumenterade i sin egen blogg: www.finest/Bianca Ingrossos blogg
Benjamins flickvän Linnea satt också i TV-studion. Och Morbror Niclas satt också i publiken och var så stolt över att Benjamin överglänste bode honom och mamma Pernilla med sin dans! – Nästa vecka blir det Mormor och Morfar som sitter bland publiken – det skall bli härligt att se honom ”live”!
Nu håller vi alla tummar för att han skall fortsätta sin ”seger-dans” och visa att förra gångens succé inte var en engångs-företeelse. Men vi, som känner Benjamin, vet ju att han går in för allt han gör till 100% – så det är bara att lita på att han klarar av nervpersen också!
Så här såg det ut när han och Sigrid repeterar sin Slowfox, som dom ska dansa i kväll.
Och ni, som kan rösta: (vilket inte vi kan göra som befinner oss i Spanien!) – gör det! Om ni tycker att det är bra vill säga! Det är så lätt att man tänker: Nej, han sitter så säkert, så honom behöver vi inte rösta på! Och så – kanske han t.o.m. åker ut! Och alla undrar: Vad hände???? Så jag säger, som mamma Pernilla: RÖSTA!!!!!
Dagens Louise L Hay-information: (Vad kunde passa bättre än detta! Benjamin har – en harmonisk relation till sin familj!)
7:e Mars:














Kommentarer