top of page

Benjamin!!!!!

BENJAMIN VANN JU MELODIFESTIVALEN I LÖRDAGS!    SÅ HÄR GLAD BLEV HAN – VÅR ÄLSKADE BENJAMIN.

DET VAR INTE FÖRSTA GÅNGEN HAN VANN – NÄR HAN VAR 8 ÅR GAMMAL VANN HAN LILLA MELODIFESTIVALEN MED SIN EGEN LÅT: ”HEJ SOFIA”. DÅ BLEV HAN SÅ HÄR GLAD:

……….. OCH SÅ HÄR LÄT DET DÅ…….


VID 16 ÅRS ÅLDER VANN HAN ”LET´S DANCE” !!!! OCH BLEV SÅ HÄR GLAD!

SÅ HÄR DANSADE HAN TILLSAMMANS MED DUKTIGA SIGRID.


VI VAR PÅ PLATS PÅ TV OCH KUNDE HYLLA VÅR MULTI-BEGÅVADE DOTTERSON!

OCH NU VAR DET DAGS IGEN!

I LÖRDAGS VANN HAN MELODIFESTIVALEN MED SIN LÅT: ”DANCDE YOU OFF”.

ATT VINNA MELODIFESTIVALEN VAR EN DRÖM SOM GICK I UPPFYLLELSE EFTERSOM HAN BRINNER FÖR SIN MUSIK OCH DETTA VAR ETT BRA TILLFÄLLE ATT NÅ UT MED DEN!


MAMMA PERNILLA OCH SYSTER BIANCA VAR PÅ PLATS – OCH GLÄDJEN VAR STOR

NU HÅLLER VI ALLA TUMMAR FÖR HONOM NÄR HAN TÄVLAR FÖR SVERIGE I LISSABON DEN 12:E MAJ.

 
 
 

Kommentarer


bottom of page