Benjamin!!!!!
- Christina Schollin

- 15 mars 2018
- 1 min läsning
BENJAMIN VANN JU MELODIFESTIVALEN I LÖRDAGS! SÅ HÄR GLAD BLEV HAN – VÅR ÄLSKADE BENJAMIN.


DET VAR INTE FÖRSTA GÅNGEN HAN VANN – NÄR HAN VAR 8 ÅR GAMMAL VANN HAN LILLA MELODIFESTIVALEN MED SIN EGEN LÅT: ”HEJ SOFIA”. DÅ BLEV HAN SÅ HÄR GLAD:
……….. OCH SÅ HÄR LÄT DET DÅ…….
VID 16 ÅRS ÅLDER VANN HAN ”LET´S DANCE” !!!! OCH BLEV SÅ HÄR GLAD!
SÅ HÄR DANSADE HAN TILLSAMMANS MED DUKTIGA SIGRID.
VI VAR PÅ PLATS PÅ TV OCH KUNDE HYLLA VÅR MULTI-BEGÅVADE DOTTERSON!



OCH NU VAR DET DAGS IGEN!
I LÖRDAGS VANN HAN MELODIFESTIVALEN MED SIN LÅT: ”DANCDE YOU OFF”.
ATT VINNA MELODIFESTIVALEN VAR EN DRÖM SOM GICK I UPPFYLLELSE EFTERSOM HAN BRINNER FÖR SIN MUSIK OCH DETTA VAR ETT BRA TILLFÄLLE ATT NÅ UT MED DEN!

MAMMA PERNILLA OCH SYSTER BIANCA VAR PÅ PLATS – OCH GLÄDJEN VAR STOR




NU HÅLLER VI ALLA TUMMAR FÖR HONOM NÄR HAN TÄVLAR FÖR SVERIGE I LISSABON DEN 12:E MAJ.



Kommentarer