1981 Duett med Pernilla på TV
- Christina Schollin

- 12 nov. 2013
- 1 min läsning
Jag har fått hjälp med att samla gamla inspelningar på youtube – och hoppas att ni tycker att det är roligt att jag delar med mig!
Den här inspelningen är från ett Tv-program: ”Sommar i Stenungsund” från 1981. Pernilla och jag gjorde ett specialskrivet nummer för oss av Staffan Götestam. Vad vi inte visste då – var att hennes dröm skulle bli sann!!!!!
Denna bild på oss tillsammans är tagen ungefär vid den tiden.
Dagens Visdomsord:





Kommentarer