1970 ”Daydream” ur ”Vill så gärna tro”
- Christina Schollin

- 21 okt. 2013
- 1 min läsning
Här är en inspelning från ”Vill så gärna tro” med mig och Johnny Nash. ”Daydream”.

Här är en inspelning från ”Vill så gärna tro” med mig och Johnny Nash. ”Daydream”.
Kommentarer