Änglar, finns dom?
- Christina Schollin

- 28 mars 2017
- 1 min läsning
Häromdagen visades filmen ”Änglar, finns dom?” – som kom ut 1961 – på SVT 1. Det är inte ofta jag ser mina gamla filmer – men den här gången roade jag mig med att ha en liten nostalgi-stund. Filmen är ju en klassiker – och var en stor succé och den film som hela svenska folket tog till sitt hjärta. Här får ni en serie bilder, fotograferade direkt från TV-rutan.










































































Tack Käre Jarl Kulle för ett fint samarbete, både i denna film – och i ”Käre John” och ”Bröllopsbesvär”.



Kommentarer